reklama

Vážený pán premiér

Fuj, čo to kecám, že vážený. Tak ešte raz. Pan Fico, vraj ideme do toho, ideme do toho s Poľskom. No hneď po tejto vete, a potom ako som si uvedomil, že tým ideme, myslíte všetkých nás, slovákov, prestalo mi to pripadať vtipné. Ak dovolíte ja do toho teda nejdem, a dovolím si tvrdiť, že ani väčšina normálne zmýšľajúcich slovákov do toho nepôjde a tým duplom nie s vami a s tou vašou...hm..perepuťou. Som proti tomu, aby bol čo i len cent z peňazí, ktoré platím, teda musím platiť a ani neviem či môžem napísať nášmu štátu, pretože, čím ďalej, tým viac sa mi zdá, že ten štát už nejak nám občanom prestáva patriť, bol použitý na čokoľvek týkajúce sa tejto olympiády.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Poznám x miest, ktoré by olympiádu mohli privítať hneď zajtra, no bohužiaľ poznám jedno, ktoré to aj vďaka osobám, ktoré ju viedli, nedokáže ani za desiatky rokov. Mnohí už možno na tú olympiádu pripravení sú, účty na kajmanoch založené, dovolenky zabookované, ale my, teda slovensko, na ňu pripravené nie je, a už vôbec nie s ľudmi, ktorých ste tým poverili! Vravíte, že to pomôže cestovnému ruchu, už len samotná kandidatúra, žartujete??? A čím tých turistov pritiahneme? Veľa krát smiešnymi službami, cenami, ktoré môžu konkurováť mnohým zahraničnym strediskám, veď to vôbec nevadí, že tie zahranične sú o niekoľko levelov vyššie, alebo nebodaj slovenskou pohostinnosťou, tou, každého čo najrýchlejšie ošklbať, len aby som mal najlepšie už dnes milionový zisk, bez toho aby som niečo naozaj ponúkol, bez kvality? Samozrejme tu platí česť výnimkam, pretože stále verím a dúfam, že i tie sú a tento nerovný boj raz, keď bude všetko, ako by malo byť, aj vyhrajú. Nikdy som vám neuveril pán Fico a neverím vám ani teraz, ďakujem za predstavu slovenskej olympiády, ale predstava, ešte viac zdevastovanej prírody v Tatrách, ešte viac mojích peňazí na nejakých súkromných účtoch a hlavne ďalšia hanba pre našu malú krajinu, tak taká predstava sa mi naozaj hnusí. Tak ešte raz opakujem, nie, JA do toho nejdem, ak vy chcete ísť, tak si láskavo zvolajte váš snem a vašich kumpánov, vytiahnite peňaženky a zaplaťte to z vašich-našich peňazí. Ďakujem.... P.S.: Politickým článkom sa snažím vyhýbať, ale čím ďalej, tým viac sa systém na slovensku uberá takým smerom, že by sme ho už mali spoločnými silami zmeniť, skôr, ako tomu nášmu slovensku už len zamávame poslednýkrát na rozlúčku.

Samuel Mitický

Samuel Mitický

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

A po rokoch raz prisla chvila, ked som sa rozhodol zacat zit. Nie snivat svoje sny, ale prezivat ich naozaj. Hnany laskou, priatelmi, vierou a nadejou, ze to s tym nasim svetom nie je az take zle ako to vypada...a ze predsa len ten nas zivot stoji zato zit... Zoznam autorových rubrík:  chlapec, v ktorom básnik driemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu