reklama

Dúfam, že ten začiatok sveta niekedy po zajtrajšku nastane...

Ak by mal zajtra naozaj nastať koniec sveta, ešte dnes sa pôjdem poslednýkrát poprechádzať tu, popod tieto nádherné vrchy. Privriem oči a budem spomínať, spomínať ako som na každom z nich nedávno stál. Opäť raz naplno precítim tie pocity, ktoré som tam hore prežíval. Smel som sa cítiť ako hrdina, ale vždy som bol taký unavený, že som sa cítil ako najväčší slaboch. S rešpektom som pozeral dolu a pripadal som si neskutočne malinký a presne tak to malo byť. Pri každom výstupe som akoby vstúpil do iného sveta, do takého, kde zistíš, že sa zbytočne trápime vecami, na ktorých naozaj až tak nezáleží, a tie, na ktorých naozaj záleží si nechávame ujsť. Do sveta, ktorý ma naučil viac ako mnoho iných ľudí, či učiteľov a ja som sa vždy vrátil nabitý množstvom čistej energie a úžasných myšlienok, že som z nich čerpal ešte kopec ďalších dní. A toto mi nik nevezme, ani ty a už vôbec nie nejaký koniec sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak by mal naozaj nastať koniec sveta, ozvem sa ti, aby som počul tvoj hlas, a aby som ti povedal, ako veľmi ťa mám rád, aby som ti poďakoval, že bez toho, aby si mala strach, zahrnula si ma láskou po ktorej som roky márne túžil, a že si mi tým splnila ten najväčší sen a možno o tom ani nevieš. A to mi tiež nik nevezme. Ak by mal naozaj nastať koniec sveta, zavolám aj vám drahá rodinka, a i keď ste ma niekedy štvali a mal som toho už plné zuby, aj tak vám prezradím, že ste tá najlepšia rodina na svete a ja by som si nikdy nevybral žiadnu inú, hoc by som mal tú možnosť. Poviem vám, aký som vďačný za vašu lásku, podporu, výchovu, každé jedno slovo a každé jedno objatie, pri ktorom som cítil ako mi objímate priamo srdce a ani toto mi koniec sveta, ani nik iný nevezme. Ak by mal nastať koniec sveta, napíšem vám drahí priatelia, možno len odkaz na facebooku, aby som to stíhal, keďže vás je toľko a já som tak ďaleko. A napíšem vám ako veľmi si ceňím, že ste, ako veľmi som šťastný, že ste pri mne, ako veľmi cítim, že ste mi oporou, ako nechápem, že sa vás toľko zmestilo do jedného malého srdiečka, ako ani nechcem vedieť, čím som si vás zaslúžil, o strachu, že vám nedokážem byť tak dobrým priateľom ako ste vy mne. Napíšem vám o tom, že tým, že mi veríte, robíte ma silnejším, že vždy som sa snažil túto vašu vieru vo mna nesklamať, a ak som ju neúmyselne sklamal a vy ste mi dali druhú šancu, dali ste mi pocítiť, že za niečo stojím a ak sa našiel niekto, kto mi už šancu nedal, vždy som sa tým sklamal hlavne sám v sebe, pretože som sklamal človeka, čo mi dal kúsok seba. A ani nič z tohto všetkého, čo ste mi priatelia moji vložili do srdca tento koniec sveta nevezme. Ak by mal naozaj nastať koniec sveta, nebudem nadávať na teba drahý Bože, nebudem rumázgať, ani ťa z ničoho obviňovať, nestanem sa bezbožníkom, ale budem ti vďačný. Budem ti ďakovať za život, ktorý si mi dal, je jedinečný, za svet, i keď je v ňom kopec zla, je krásny, za sny, ktoré si vyžadovali moje úsilie a prekonávanie hraníc, boli nezabudnutelné a dal si mi podmienky ku tomu, aby som všetky svoje veľké sny aj prežil, ďakujem za všetkých ľudí čo som stretol, darovali mi plnosť srdca, za to, že si vždy stál pri mne a najviac vtedy, keď som ťa najmenej cítil, teraz to už viem a vôbec ďakujem za všetko, lebo je to dokonalé. A keď toto všetko stihnem, sadnem si opodiaľ a budem sa strašne smiať pri pohľade na ten zhon okolo mňa, ako ty ešte investuješ peniaze aby si mal viac, ako ty prepisuješ majetok na chudobných, len aby si mal aspoň jeden dobrý skutok, ako ty daruješ dom sestre, len aby ste sa po rokoch uzmierili, ved koniec koncov to dedičstvo nie je také doležité, ako sa ty lúčiš so svojím autom. Budete na mňa kričať, všetci, že by som mal robiť presne to isté čo vy. Aj by som mohol, ale ja sa začnem smiať ešte viac ako doposiaľ, pretože toto sú presne tie veci na ktorých fakt nezáleží a ja to viem, sú to iba veci, veci, ktoré vám môže kedykoľvek ktokoľvek vziať a vy sa budete celý život tej chvíle báť. No tie veci na ktorých naozaj záleží mám vo svojom srdci, pocitoch, spomienkach a i keď ich investujem, darujem, rozdám, nikdy o ne neprídem. Určite máš aj ty takéto poklady, len si na ne už možno zabudol. A ver, že nám ich nik, ani koniec sveta nevezme. A ak ten koniec sveta, čo má prísť, vlastne vôbec nepríde, budem trašne sklamaný, pretože pre mňa koniec niečoho, je začiatkom niečoho iného. A keďže mnohí z nás veria v krajší svet, kde sa môžu mať všetci ľudia o veľa lepšie, taktiež vieme, že taký svet môže existovať a to, že stále neexistuje už vlastne pre nás koncom sveta dávno je...

Samuel Mitický

Samuel Mitický

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

A po rokoch raz prisla chvila, ked som sa rozhodol zacat zit. Nie snivat svoje sny, ale prezivat ich naozaj. Hnany laskou, priatelmi, vierou a nadejou, ze to s tym nasim svetom nie je az take zle ako to vypada...a ze predsa len ten nas zivot stoji zato zit... Zoznam autorových rubrík:  chlapec, v ktorom básnik driemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu